Moje putovanje u New York

Autor članka:
Podijeli:

Volim NYC oduvijek.

Putovanje je započelo u Zračnoj luki Franjo Tuđman u Zagrebu do Pariza, pa zatim NYC. Let za NYC je trajao kratko, za nekih cca 07:15 h smo iz Pariza stigli. Od JFK smo se busom išli vozili za Manhattan. Nikada neću zaboraviti tu sreću kada sam konačno stigla u NYC, ujutro se probudila i konačno vidjela voljeni grad. Moram reci da su Amerikanci bili jako ugodni i nasmijani, bilo me malo strah jer se stalno priča NYC je jako opasan. Nigdje nisam vidjela ništa loše da se događa, nikakve pljačke itd. Vrijeme čak i nije bilo jako hladno za sijećanj, osim što je bilo kiše ali to me naravno nije omelo da uživam u NYC.

Volim NYC

Odsjeli smo u hotelu Hilton Garden Inn New York/Manhattan Chelsea koji je bio jako ugodan i pristojan. Soba je bila lijepa. Po ulici ima punoooo cvjećarna i jako je lijepo od jutra ljudi kupuju i radnici marljivo od pet ujutro već rade. Čak sam cula da od sedam do devet pretežno samo dizajneri dolaze, a poslije devet svi ostali.

Posjetila sam:

Central Park koji je PREDIVAN, dođeš u drugi svijet, sve je lijepo, puno drveća, puno vjeverica, makneš se malo od buke i zgrada, šetaš i uživaš, ima puno klupica, jako puno ljudi seta, s djecom, psima. Vidjela tete iz vrtića s djecom svi su se šetali i držali za špagu. Ima ljudi koji trče, ima i onih koji pjevaju na sav glas i plesu i to sam vidjela.
Rockefeller Centar: još je bilo Božićno drvce i klizalište, kao iz filma, ljepše drvce nisam vidjela, odmah sam otišla i do Katedrale St. Patrick’s Cathedral, to je priča za sebe, toliko lijepo, velika je mogla bih promatrat satima, bila je misa, imaju unutra i suvenirnicu s krunicama i molitvama itd. Jako je lijepa ostavlja bez daha
Hop off hop on bus koji nas je vozio i slušali smo o svim bitnim stvarima, išli smo s trajektom do Kipa slobode Statue of Liberty, bilo je prekrasno hodati oko kipa, u daljini vidjeti sve te zgrade. Kasnije smo išli do muzeja imigracije na otoku Ellis, jako je bilo zanimljivo unutra gledati o povijesti. Čula sam da neki ljudi plate da se istrazi dali su u prošlosti njihovi preci došli u NYC.

Volim NYC
Brooklyn Bridge je lijep i šetali smo preko njega. Vidi se koliko je ustvari Manhattan veliki. Išli smo do China Town i Little Italy. Kada smo došli prvi puta sam vidjela ljude koji prodaju voce i povrće u NYC. Ako kupujete suvenire definitivno ih tamo treba kupiti jer su puno jeftiniji, a ima stvarno svega. Sa strane stoje muškarci koji nude torbe, pa ako hoćeš kupiti moraš za njim. Ima puno ponuda za hranu.
Naravno vidjeli smo i zgrade iz serija Friends te Sex i Grad. Taj dio mi je jako svidio. Brooklyn je jako lijep, one njihove kuće, ima dosta djece, ljudi šetaju pse, mirnije je. Kuće su fantastične!
Empire state Building i Summit jako je lijepo, pogledi su vrhunski na cijeli grad i sve se vidi. Možeš promatrat satima i diviti se NYC

Volim NYC
Mogu reći da je sve dobro organizirano, svi te upute kamo ideš te na koji lift. U Empire sam čak jaknu izgubila i bez problema su je našli i vratili je.
Grand Central je povijesna zgrada, velika i zanimljiva.
Times Square je prekrasan, S ima svoju priču, puno ljudi, jako različitih i svakako obučenih. Dućana, kafića, restorana u obilju po turističkim cijenama.
Broadway: obavezan posjet kazalištu jer, naravno. bez toga se ne može. Gledala musical Chicago te ostala oduševljena.
High Line je stara željeznička pruga gdje pokušavaju opet stvoriti prirodu a od umjetnika stvarno ima prekrasnih dijela.
Subway stalno ide, platiš karticom i jednostavno je.

Vjerojatno nisam ni sve nabrojala.

Volim NYC

Ljudi naspram nas kada stoje u redu poštivaju, ali ne daju da se tek tako ubaciš. Ako si u dućanu ili drugdje ne požuruju te živčano. Na pokretnim stepenicama stoje po jedan u redu. Ako se  nekome iz podzemne žuri onda dopuste da prođe. Ako ih pitaš za smjer ljudi ti objasne.

Beskućnika ima jako puno nažalost, ali te nitko ne dira. Sto se tiče hrane ovisi što volite, ponuda ima bezbroj npr ja sam prošla jeftinije tako da sam išla u njihov Market i jela gotova jela. Iznenadila sam se da je čak bilo dobro i toplo. Hrana je malo slađa nego mšto je kod nas pa je neobično.

Mc Donalds košta kao i kod nas, ali tamo dobiješ veću porciju. Tako da nije baš, kako su mi pričali, jako skupo, ipak ovisi kamo ideš. Bolji restorani su naravno skupi ali tako je i kod nas. Onih uličnih Hot-Dog ima na svakom koraku, pomfrita i nije jako skupo. Dućana ima svakakvih.  Bila sam u doba kada su bile akcije i onda su to stvarno akcije.
Svaki dio NYC ima nešto zanimljivo, niti jedna ulica nije dosadna, tamo dosadno ne može biti. Toliko različitih ljudi, kultura, a nitko nikoga ne gleda krivo. Možeš biti ono kaj jesi. Uličar ako te traži dolar, ako ne daš neće te vući za rukav i biti dosadan.

Volim NYC

NYC ili voliš ili ne voliš.

Ako ga voliš pružiti će ti puno lijepih trenutaka. To je doslovno grad koji nikada ne spava, zabavan uvijek imaš sto obilaziti i gledati. Grad je jako jednostavan. Da idem opet sve bih znala, jer ulice su tako posložene da se ne možeš izgubiti. Nakon dva dana sve sam pohvatala.

E sada, ono uvijek prepirke ići s agencijom ili ne. Svatko svoje voli, mnogi kažu ne treba ti agencija. Iišla sam s agencijom Mondo travel, sve su ispoštovali i bila sam jako zadovoljna s njima. Nisam morala brinuti. Vodič je bila Nena Šahbazović koja stvarno pozna svaki kutak NYC tako da nam je sve pokazala i objasnila. Nadam se da ću opet jednom ici ovaj puta u toplije vrijeme.

Travel Advisor

Posjetite naš YouTube kanal. Pretplati se na TIK TOK.

Uključite se u naše grupe na Fejsu: Vodič po najljepšim skijalištima Savjetnik za putovanja Travel AdvisorSavjetnik za putovanja Europom i Savjetnik za putovanja Hrvatska.